Wróć

Dlaczego VoLTE nie działa? Jak włączyć VoLTE u operatora?

Wszystkie nasze telefony wyposażone w łączność LTE konfigurowane są w taki sposób, aby technologia VoLTE była automatycznie aktywowana. Przed wprowadzeniem nowych modeli dokładnie sprawdzamy ich działanie, także w sieciach operatorów, aby upewnić się, że usługa funkcjonuje bez zarzutu.

Jeśli VoLTE nie działa w twoim urządzeniu, sugerujemy kontakt z operatorem, z którego oferty korzystasz. Może on pomóc w rozwiązaniu kwestii związanych z ustawieniami sieciowymi.

W pierwszej kolejności należy poprosić o sprawdzenie, czy twoja karta SIM ma automatycznie włączoną usługę VoLTE (tzw. provisioning VoLTE). Jeśli nie, operator powinien ją aktywować ręcznie.

W przypadku, gdy po weryfikacji okaże się, że usługa VoLTE jest włączona, a mimo to nie działa, należy poprosić, aby operator uruchomił ją ponownie. Dokładny czas restartu jest zależny od konkretnego operatora, może potrwać nawet do 24 h. Po wszystkim należy ponownie uruchomić telefon.

W sytuacji, kiedy pomimo powyższych starań, usługa VoLTE nadal pozostaje niedostępna, prosimy o kontakt.

Potrzebujesz pomocy ze sprzętem?

Skontaktuj się z nami