Proces składania reklamacji - klient indywidualny

Wróć
image-text-and-photo

Jak zgłosić reklamację?

W kilku prostych krokach pomożemy Ci bezpłatnie rozwiązać problem z nowym sprzętem, jeśli mieści się on w zakresie objętym gwarancją.

1.

Zgłoś reklamację przez formularz

2.

Wygenerujemy etykietę dla kuriera

3.

Dzięki etykiecie zamawiasz usługę kurierską. Sprawdź, jak przygotować przesyłkę

4.

Daj nam 14 dni na naprawę lub wycenę. Status reklamacji sprawdzisz tutaj

5.

Dostarczamy naprawiony sprzęt na nasz koszt

Jeśli problem wykracza poza zakres gwarancji, rzetelnie wycenimy jego rozwiązanie i zaproponujemy dalsze kroki postępowania

Jak przygotować urządzenie do wysyłki?

  1. Przed wysłaniem urządzenia na gwarancję, koniecznie usuń wszystkie osobiste dane oraz prywatne informacje z urządzenia. Obejmuje to kontakty, wiadomości SMS, zdjęcia, pliki multimedialne oraz wszelkie inne prywatne dane, które mogą być przechowywane na urządzeniu. Możesz skorzystać z funkcji resetowania do ustawień fabrycznych, aby całkowicie wyczyścić pamięć urządzenia i zapewnić ochronę Twojej prywatności. Zapewnienie bezpieczeństwa Twoich danych jest kluczowe przed przekazaniem urządzenia do serwisu gwarancyjnego.
  2. Wyjmij dodatki. Zdejmij wszelkie akcesoria, takie jak etui, karty SIM czy karty pamięci. Upewnij się, że wysyłasz tylko sam telefon, bez dodatkowych elementów.
  3. Dołącz do paczki dokumentację, taką jak dowód zakupu (paragon, faktura) oraz wszelkie inne dokumenty gwarancyjne, które mogą być wymagane przez serwis.
  4. Upewnij się, że smartfon/telefon jest wyłączony. Następnie zapakuj go w oryginalne opakowanie lub użyj odpowiedniego opakowania ochronnego, aby zapobiec uszkodzeniom w transporcie.
  5. Starannie zabezpiecz paczkę przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Użyj odpowiednich materiałów ochronnych, takich jak styropian, folia bąbelkowa czy papier.

Potrzebujesz pomocy ze sprzętem?

Skontaktuj się z nami