Regulamin skupu telefonów myPhone

§ 1 Definicje

  1. Skup telefonów myPhone („Skup”) – program organizowany przez mPTech
    Sp. z o.o. we współpracy z Partnerem polegający na umożliwieniu Klientom sprzedaży używanych urządzeń marki myPhone na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Strona internetowa („Strona”) – podstrona strony internetowej https://www.myphone.pl o adresie: https://www.myphone.pl/trade-in, na której opublikowane są informacje o Skupie, w tym Regulamin oraz Formularz Skupu.
  3. Klient – użytkownik Strony dokonujący Zgłoszenia, będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Organizator – mPTech Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000243245, NIP: 8951845043, REGON: 020167256.
  5. Partner – Moby.pl sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław, wpisaną do rejestru Sądu Rejonowego dla Wrocław-Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy KRS: 0000435984, o kapitale zakładowym: 5 000 zł, REGON: 021986625, NIP: 898-220-16-48; podmiot kupujący od Klienta Urządzenie w ramach Skupu.
  6. Urządzenie – używany smartfon lub telefon marki myPhone będący własnością Klienta.
  7. Formularz skupu („Formularz”) – formularz internetowy dostępny na stronie https://www.myphone.pl/trade-in, który Klient wypełnia w celu skorzystania z programu Skupu. Składa się z ankiety, na podstawie której ustalana jest Wstępna wycena oraz danych osobowych Klienta niezbędnych do realizacji Zgłoszenia.
  8. Wstępna wycena – ustalona wstępnie przez Klienta za pomocą Formularza wartość Urządzenia, oszacowana na podstawie cennika Partnera, która pozwala na złożenie przez Klienta Partnerowi poprzez Zgłoszenie zaproszenia do złożenia oferty sprzedaży.
  9. Wycena ostateczna – wartość zgłoszonego Urządzenia ustalona przez Partnera po przetestowaniu Urządzenia otrzymanego od Klienta. Przedstawienie Klientowi Wyceny ostatecznej stanowi ofertę w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  10. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Urządzenia, w ramach której sprzedawcą jest Klient, a kupującym jest Partner.
  11. Zgłoszenie – złożenie przez Klienta Partnerowi zaproszenia do złożenia oferty sprzedaży Urządzenia za pośrednictwem Formularza znajdującego się na Stronie.

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa tryb i zasady funkcjonowania oraz korzystania z Formularza znajdującego się pod adresem: https://www.myphone.pl/trade-in, a także ogólne warunki Umów sprzedaży zawieranych w ramach Skupu.
  2. Skup obowiązuje od 20.05.2024 r. do odwołania.
  3. Skup organizowany jest przez mPTech Sp. z o. o. we współpracy z Partnerem i jest dostępny dla Klientów.
  4. Wszelkie działania podejmowane przez Klienta w ramach Skupu powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
  5. Stroną każdej Umowy sprzedaży zawartej wskutek wypełnienia przez Klienta Formularza na https://www.myphone.pl/trade-in i późniejszego zaakceptowania przez Klienta Wyceny ostatecznej jest Partner, tj. Moby.pl sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław, o kapitale zakładowym 5 000 zł, KRS: 0000435984, REGON: 021986625, NIP: 898-220-16-48.
  6. Korzystanie ze Strony umożliwia Klientom złożenie zaproszenia do złożenia oferty sprzedaży Urządzenia za cenę oszacowaną w ramach Wstępnej wyceny.
  7. Przystępując do Umowy z Partnerem, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem i polityką prywatności na Stronie. Klient akceptuje ich treść poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu. Do realizacji Zgłoszenia konieczna jest akceptacja postanowień Regulaminu i polityki prywatności.
  8. Klient przesyłając Zgłoszenie za pośrednictwem Formularza zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu w zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji Zgłoszenia i nie jest sprzeczny z obowiązującym prawem oraz z zasadami współżycia społecznego.

§ 3 Warunki udziału w Skupie

  1. W ramach Skupu Klient posiadający Urządzenie i spełniający warunki skorzystania ze Skupu, określone w § 3 ust. 2 Regulaminu, może je sprzedać Partnerowi po wypełnieniu Formularza.
  2. Klientem może być:
    1. osoba fizyczna, dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    2. która posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
    3. posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Klient oświadcza, że podane w Formularzu dane są danymi rzeczywistymi,
    a sprzedawane Urządzenie jest jego własnością.
  4. Warunkiem procedowania Zgłoszenia w celu złożenia Klientowi oferty zawarcia umowy sprzedaży Urządzenia jest wypełnienie i przesłanie przez Klienta Formularza. Przesłanie Formularza oraz późniejsze zawarcie umowy sprzedaży jest dobrowolne.
  5. Przed przesłaniem Zgłoszenia Klient jest zobowiązany do przeczytania i złożenia oświadczenia o akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu, jak określono w § 2 ust. 7.
  6. Przesyłając Zgłoszenie Klient oświadcza, iż wyraża zgodę na otrzymywanie od Partnera na wskazany przy wypełnianiu Formularza adres e-mail komunikatów dotyczących realizacji Zgłoszenia.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wykluczenia Klienta z udziału w Skupie w sytuacji, gdy poweźmie informacje uprawdopodabniające, iż dany Klient narusza w jakikolwiek sposób postanowienia niniejszego Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa, lub w jakikolwiek inny sposób zostanie poddana w wątpliwość wiarygodność i uczciwość Klienta.

§ 4 Procedura zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży

  1. Klienci za pośrednictwem https://www.myphone.pl/trade-in mogą składać Formularze stanowiące zaproszenie do złożenia przez Partnera oferty zawarcia umowy sprzedaży Urządzenia.
  2. Użytkownik podczas wypełniania Formularza może zgłosić do Skupu tylko jedno Urządzenie, przy czym w przypadku chęci sprzedaży większej liczby Urządzeń, klient może wypełnić kolejne Formularze.
  3. Zakres terytorialny umowy sprzedaży dotyczy tylko terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Aby rozpocząć proces zawierania Umowy Klient powinien:
    1. wybrać model Urządzenia poprzez wyszukiwarkę zamieszczoną na https://www.myphone.pl/trade-in,
    2. wypełnić Formularz wraz ze Wstępną Wyceną,
    3. przesłać Formularz i tym samym złożyć zaproszenie do złożenia oferty sprzedaży.
  5. Przy każdym modelu Urządzenia, po uprzednim wyborze go przez Klienta poprzez wyszukiwarkę znajdującą się na stronie https://www.myphone.pl/trade-in oraz wypełnieniu ankiety zawartej w Formularzu umożliwiającą przedstawienie Wstępnej Wyceny, podana jest kwota stanowiąca przewidywaną cenę za dany model telefonu pod warunkiem pozytywnej weryfikacji jego stanu przez Partnera. Wstępna Wycena nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  6. W przypadku odrzucenia Wstępnej Wyceny, wszelkie dotychczasowe czynności dokonane przez Użytkownika uznane są za niebyłe.
  7. Jeżeli Klient po zapoznaniu się ze Wstępną Wyceną decyduje się złożyć Partnerowi zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży, wybiera opcję „Zamów kuriera”. Po dokonaniu tej czynności Klient otrzyma na swój adres e-mail informację potwierdzającą przyjęcie Zgłoszenia przez Partnera. Klient w tej samej wiadomości e-mail otrzymuje podsumowanie swojego Zgłoszenia wraz ze Wstępną Wyceną oraz link do formularza DHL umożliwiający mu zamówienie kuriera celem wysyłki Urządzenia do Partnera oraz etykietą do umieszczenia na wysyłanej przesyłce.
  8. Klient w terminie 14 dni zobowiązany jest do wysyłki Urządzenia. Klient zobowiązany jest do przekazania Urządzenia kurierowi w dniu wcześniej ustalonym za pośrednictwem formularza DHL. Jeżeli Klient nie przekaże Urządzenia Kurierowi przed upływem 14 dni wszelkie dotychczasowe czynności i ustalenia obu stron uważa się za niebyłe. Dostarczenie Urządzenia przez Klienta powinno odbywać się zgodnie z informacjami otrzymanymi drogą mailową, a także zgodnie z § 7 niniejszego Regulaminu. Szczegółowa instrukcja dotycząca przygotowania telefonu do wysyłki znajduje się również na stronie https://www.myphone.pl/trade-in.
  9. Partner po otrzymaniu Urządzenia, w ciągu 14 dni od otrzymania Urządzenia od kuriera, dokona jego weryfikacji w celu sprawdzenia, czy spełnia on warunki określone w § 6 ust. 8 oraz dokona Ostatecznej Wyceny Urządzenia, przekazując informację o Ostatecznej Wycenie Organizatorowi.
  10. Organizator poinformuje Klienta poprzez wiadomość e-mail o wyniku weryfikacji oraz Ostatecznej Wycenie oraz poprosi o jej akceptację oraz o podanie numeru rachunku bankowego w celu dokonania zapłaty za Urządzenie.
  11. W celu przyjęcia oferty sprzedaży Urządzenia na warunkach określonych w tym regulaminie oraz po cenie ustalonej Ostateczną Wyceną Klient informuje mailowo Organizatora, że akceptuje Ostateczną Wycenę poprzez odpowiedź na wiadomość e-mail od Organizatora, o której mowa w ust. 10 powyżej wraz z podaniem numeru rachunku bankowego.
  12. W przypadku akceptacji przez Klienta oferty sprzedaży zgodnie z ust. 11 powyżej Organizator w imieniu Partnera dokona zapłaty za Urządzenie poprzez przelew na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w wiadomości e-mailowej, w kwocie Wyceny Ostatecznej zaakceptowanej przez Klienta, przy czym przelew na konto bankowe realizowany jest przez Organizatora w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania akceptacji Ostatecznej wyceny przez Partnera. Przelew bankowy może być zrealizowany tylko na konto bankowe podane przez Klienta w momencie przesłania wiadomości e-mail do Partnera. Organizator nie może w żadnym wypadku wycofać lub ponowne zlecić płatności przelewem bankowym, jeżeli został on już wykonany.
  13. Wraz z dokonaniem zapłaty przez Organizatora umowę sprzedaży uznaje się za zawartą.
  14. 14. Po zawarciu umowy sprzedaży Klient dodatkowo w podziękowaniu za udział w Skupie otrzyma od Organizatora drogą e-mailową unikalny kod rabatowy o wartości -20% wartości całego koszyka do zrealizowania na https://mptech24.com, kod ważny będzie przez 1 rok od daty wysłania. W koszyku mogą znajdować się maksymalnie trzy produkty. Rabat obejmuje cały asortyment z wyłączeniem produktów HAMMER Wear oraz produktów przecenionych.
  15. Brak akceptacji przez Klienta Wyceny Ostatecznej w terminie 14 dni od daty poinformowania go o tym przez Partnera, będzie jednoznaczny z brakiem akceptacji przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży.
  16. W przypadku braku akceptacji przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży Urządzenia po cenie określonej Wyceną Ostateczną, Partner odeśle Urządzenie Klientowi, a koszty wysyłki poniesie Organizator. W tej sytuacji Umowa sprzedaży nie zostaje zawarta.
  17. Wycena wstępna ma charakter wyłącznie orientacyjny, a Wycena Ostateczna zostanie ustalona przez Partnera po otrzymaniu Urządzenia i jego przetestowaniu. Partner dokłada wszelkiej staranności, by zaproponować Klientowi korzystną kwotę za Urządzenie, jednakże ze względu na rodzaj i ilość uszkodzeń kwota ta może nie spełniać oczekiwań Klienta.

§ 5 Przedmiot Umowy

  1. Przedmiotem Umowy sprzedaży na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie jest Urządzenie, określone w ust. 8 i ust. 9 niniejszego paragrafu. Urządzenie musi być pozbawione jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
  2. Klient zwalnia Partnera oraz Organizatora od wszelkich roszczeń osób trzecich w związku z ich prawami odnośnie Urządzenia.
  3. Poprzez wypełnienie Formularza Klient oświadcza, że jest jedynym właścicielem Urządzenia oraz że Urządzenie jest wolne od wad oraz zadłużeń finansowych takich jak raty.
  4. W celu zawarcia ważnej i wiążącej strony Umowy sprzedaży Klient wskazuje model oraz cechy Urządzenia, które zamierza sprzedać. Klient wypełnia Formularz, wskazując w nim dane niezbędne do realizacji Zgłoszenia, w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje dostępne na stronie oraz zawarte w niniejszym Regulaminie.
  5. Podanie prawdziwych danych przez Klienta jest niezbędne do prawidłowej wyceny Urządzenia, za podanie nieprawdziwych danych odpowiada klient.
  6. Własność Urządzenia przechodzi na Partnera w momencie zapłaty za Urządzenie zgodnie z § 4 ust. 13.
  7. Sprzedaż nie powoduje powstania po stronie Partnera zobowiązań odnośnie przystąpienia bądź realizacji umów abonenckich telefonów komórkowych lub innych zobowiązań umownych związanych z Urządzeniem.
  8. Za używany telefon lub smartfon, który może być przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Partnerem, uważa się taki, który:
    1. włącza się i wyłącza,
    2. jest w pełni funkcjonalny, działa we wszystkich polskich sieciach,
    3. posiada sprawny wyświetlacz – wyświetlacz nie posiada martwych pikseli,
    4. posiada sprawną baterię. Bateria spuchnięta jest uważana za uszkodzoną,
    5. nosi normalne ślady użytkowania, nie posiada wielkich rys – nie nosi uszkodzeń mechanicznych,
    6. nie był zalany.
  9. Partner kupuje również Urządzenia uszkodzone (niespełniające warunków, o których mowa w ust. 8 powyżej).
  10. W wypadku kiedy okaże się, że w Zgłoszeniu podano inny model Urządzenia niż otrzymany przez Partnera, Zgłoszenie zostanie skorygowane i przedstawione Klientowi razem z Wyceną Ostateczną przesłanego Urządzenia.
  11. Wskazywane przez Partnera w ramach Wstępnej Wyceny kwoty są kwotami brutto z dnia złożenia zlecenia. Późniejsze zmiany szacowanych cen poszczególnych Urządzeń na stronie Skupu nie wpływają na wartość złożonego Zgłoszenia przez okres 14 dni od daty jego złożenia, a także od momentu, gdy Klient wysłał Urządzenie do Partnera.
  12. W razie wątpliwości co do pochodzenia Urządzenia, Partner może odmówić zakupu Urządzenia. Urządzenie kradzione nie będzie akceptowane. O możliwości kradzieży Partner będzie powiadamiał policję.

§ 6 Dostarczenie i zwrot Urządzenia

  1. Datę odbioru przez kuriera Urządzenia Klient określa podczas wypełniania formularza DHL, do którego link otrzymał w wiadomości e-mailowej dostarczonej przez Organizatora w wyniku przesłania Formularza. W formularzu DHL Klient wskazuje numer zgłoszenia Urządzenia do Skupu podany przez Organizatora w ww. wiadomości e-mail.
  2. Usługa kurierska realizowana jest na koszt Organizatora – zarówno w przypadku przyjęcia przez Klienta Ostatecznej wyceny, jak i jej odrzucenia i tym samym odesłania Urządzenia przez Partnera z powrotem do Klienta.
  3. We wszystkich przypadkach Urządzenie powinno być zapakowane w sposób niewskazujący na zawartość przesyłki oraz tak, aby było należycie zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Informacje jak należy odpowiednio zapakować Urządzenie Klient otrzymuje w wiadomości e-mailowej wspomnianej w ust. 1 powyżej.
  4. Na zapakowanej przesyłce Klient umieszcza etykietę DHL, którą otrzymał w wiadomości e-mail otrzymanej od Organizatora w odpowiedzi na przesłanie Formularza.
  5. W żadnym wypadku ani Partner, ani Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za zniszczenie lub zgubienie Urządzenia.
  6. Zwrot Urządzenia może nastąpić tylko w przypadku niezaakceptowania przez Użytkownika oferty zawarcia umowy sprzedaży Urządzenia po cenie ustalonej Wyceną Ostateczną w ciągu 14 dni od dnia przesłania wyceny. Odesłanie Urządzenia w takim przypadku odbywa się na koszt Organizatora.

§ 7 Dodatkowe postanowienia umowne

  1. Podczas testowania Urządzenia Partner przywróci Urządzenie do ustawień fabrycznych, co powoduje utratę wprowadzonych wcześniej ustawień i danych.
  2. Do poprawnej wyceny stanu wizualnego wymagane jest usunięcie wszelkich zabezpieczeń ochronnych urządzenia np. naklejonych folii lub szkieł ochronnych.
  3. Do Urządzeń Klient może dołączyć również akcesoria i pudełka.
  4. Klient jest zobowiązany, we własnym zakresie, do usunięcia wszelkich osobistych danych dotyczących jego i ewentualnych poprzednich właścicieli (np. wpisy do książki adresowej, wiadomości, terminy w kalendarzu, zdjęcia, muzyka, gry, aplikacje) znajdujących się na wbudowanych bądź załączonych nośnikach danych, aby nie były one dostępne osobom trzecim. Partner ani Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za poufność lub wykorzystanie tych danych. W przypadku pozostawienia na Urządzeniu lub jakimkolwiek nośniku używanym w Urządzeniu jakichkolwiek danych, zostaną one usunięte przez Partnera wraz z przywróceniem Urządzenia do ustawień fabrycznych. Przesyłając Urządzenie do Partnera, Klient zwalnia Partnera i Organizatora z wszystkich roszczeń wynikających ze szkody poniesionej w związku z usunięciem danych przechowywanych w Urządzeniu lub na dowolnym nośniku używanym w Urządzeniu.
  5. Partner nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie jakiegokolwiek z zobowiązań wynikających z zawartej za pośrednictwem Skupu umowy, które jest spowodowane siłą wyższą.

§ 8 Warunki reklamacji

  1. Niniejszy Regulamin przewiduje możliwość składania reklamacji przez Klientów Skupu.
  2. Podstawą reklamacji może być niewykonywanie na rzecz Klienta usług w ramach Skupu lub wykonywanie ich w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  3. Reklamację należy złożyć wysyłając taką informację na adres e-mail: pomoc@mptech.eu, w temacie wiadomości wpisując „Reklamacja – Skup myPhone” lub pocztą na adres wskazany w § 1 ust. 4, w terminie 14 dni od momentu zaistnienia podstawy reklamacji.
  4. Reklamacja powinna być sporządzona w formie pisemnej (lub w formie e-maila) oraz zawierać numer zgłoszenia otrzymany w wiadomości e-mailowej po przesłaniu Formularza, adres e-mail do kontaktu oraz dokładny opis i powód reklamacji, jak również treść żądania.
  5. Organizator kontaktuje się z Partnerem w sytuacji, gdy powód reklamacji związany jest z czynnościami, za które w ramach Skupu odpowiedzialny jest Partner i rozstrzyga o zasadności reklamacji.
  6. Reklamacje rozpatruje specjalna komisja powołana przez Organizatora.
  7. Organizator po przyjęciu i rozpoznaniu przedmiotu reklamacji dokonuje odpowiedzi na reklamację, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację odbywa się poprzez wysłanie Klientowi wiadomości e-mail lub pocztą, w zależności od tego, jaki sposób komunikacji wybrał Klient. Termin rozpatrzenia reklamacji, z uzasadnionych przyczyn może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do jej dokładnego rozpatrzenia. Organizator poinformuje o tym Klienta, korzystając z sposobu komunikacji wybranego przez Klienta.
  8. Jeżeli Partner uzna reklamację za zasadną niezwłocznie poweźmie wszelkie działania, aby w przyszłości zapobiec powstawaniu wszelkim podstawom reklamacji.
  9. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną Partner poinformuje Klienta o tym rozstrzygnięciu wraz z jego uzasadnieniem. Za bezzasadną uznaje się m.in. taką reklamację, której podstawą, w ocenie Klienta, są nieprawidłowe działania Partnera, podejmowane jednak na skutek nieprawidłowego zachowania/korzystania ze strony https://www.myphone.pl/trade-in przez Klienta, do których w rzeczywistości Partner jest uprawniony.

§ 9 Przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest spółka mPTech Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-511) przy ul. Nowogrodzkiej 31, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000243245, NIP 8951845043, REGON 020167256.
  2. Dane osobowe Klientów Skupu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia czynności niezbędnych do realizacji Zgłoszenia w ramach Skupu, w tym komunikowania się z Klientami, przekazania Urządzenia, a także rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f (prawnie uzasadniony interes Organizatora) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako „RODO”).
  3. W związku ze Skupem przetwarzane będą następujące dane osobowe Klientów: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania, numer konta bankowego (dane zamieszczone przez Klienta w Formularzu, korespondencji z Partnerem i w ewentualnej reklamacji).
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do uczestnictwa w Skupie.
  5. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia komunikacji z Partnerem celem zawarcia Umowy, wykonania przelewu bankowego i przekazania kodu rabatowego przez Organizatora, a także w celu ochrony praw Organizatora oraz obrony przed roszczeniami, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani poddawane procesowi profilowania.
  8. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom świadczącym dla Organizatora usługi księgowe, prawne, doradcze, kurierskie. Dane osobowe Klientów zostaną także przekazane Partnerowi – zasady przetwarzania danych osobowych przez Partnera wskazane są w § 10 poniżej.
  9. Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem drogi elektronicznej: pomoc@mptech.eu.
  10. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych Klientów narusza przepisy RODO, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 10 Przetwarzanie danych osobowych przez Partnera

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest także Moby.pl sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław, wpisaną do rejestru Sądu Rejonowego dla Wrocław-Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy KRS: 0000435984, o kapitale zakładowym: 5 000 zł, REGON: 021986625, NIP: 898-220-16-48.
  2. Dane osobowe Klientów Skupu będą przetwarzane w celu przeprowadzenia czynności niezbędnych do realizacji Zgłoszenia w ramach Skupu, w tym komunikowania się z Klientami, testowania Urządzenia, a także rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b (czynności niezbędne do zawarcia umowy) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako „RODO”).
  3. W związku ze Skupem przetwarzane będą następujące dane osobowe Klientów: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania, numer konta bankowego (dane zamieszczone przez Klienta w Formularzu, korespondencji z Partnerem i w ewentualnej reklamacji).
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do uczestnictwa w Skupie.
  5. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia komunikacji z Partnerem celem zawarcia Umowy, wykonania przelewu przez Organizatora, a także w celu ochrony praw Partnera oraz obrony przed roszczeniami, nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani poddawane procesowi profilowania.
  8. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom świadczącym dla Partnera usługi księgowe, prawne, doradcze, kurierskie.
  9. Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem drogi elektronicznej: skup@moby.pl.
  10. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych Klientów narusza przepisy RODO, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Treść niniejszego Regulaminu jest podana Klientom na stronie internetowej Skupu: https://www.myphone.pl/trade-in.
    Dodatkowe informacje o Skupie można uzyskać od Organizatora, dzwoniąc na infolinię pod numer 71 717 74 00 (koszt połączenia według taryfy operatora) lub wysyłając wiadomość na adres: pomoc@mptech.eu.
  2. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego.
  3. Wzięcie udziału w Skupie oznacza akceptację postanowień Regulaminu przez Klienta.
  4. Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Skupie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów trwania programu. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie https://www.myphone.pl/trade-in.
  5. Organizator i Partner zastrzegają sobie prawo zmiany cen Urządzeń wskazanych na stronie https://www.myphone.pl/trade-in.
  6. W przypadku zmiany cennika lub Regulaminu w trakcie procedury zmierzającej do zawarcia Umowy sprzedaży zastosowanie mają ceny oraz postanowienia Regulaminu przed dokonaną zmianą. Należy stosować cenę nową, jeżeli Klient nie dokona wysyłki Urządzenia po upływie 14 dni lub nie wyda telefonu kurierowi, a cena w tym czasie ulegnie zmianie.